hola guapo! back to stay ggr2?

Känns underbart att vara hemma igen trots allt! Haft en underbar sommar med underbara vänner, nytt jobb ny termin börjar nu men andra skoldagen idag. sweet!

Började dagen med ett telefonsamtal kl 07.30 från inte minst sara ekström, morgonen kunde inte bli bättre! Sen blir det spinning med Emmy, kan bli riktigt intressangt, konditionen är INTE på topp!

Men Sittning på fredag på Marite! ska bli sjukt kul!

s- ååhh karin det blåser så mycket så mitt paraply flyger iväg!
j- (skiner genast upp) jaaaa! då kanske du kan flyge hem till mig?!

borde bli komiker!






Kommentarer
Postat av: limpa

kikade in och vad glad jag blev att du börjat skriva igen=)!! puss och gonatt! tror jag inte pratat i telefon så länge som vi gjorde ikväll på flera år! aldrig skrattat så mycket heller! jag älskar dig!

2011-09-07 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0