inspiratition..

Jag har blivit så inspirerad av min vän Fredic här i Troyes. En helt underbar person och har en så fin syn på livet.Han är vegan. Jag har aldrig gillat matlagning, men efter jag vart vegan nu i bara 5 dagar så känner jag skillnad! Jag lagar linser och gör supergoda fräsha sallader! och massa frukt. Mums!!Tänkte vara vegan tills jag kommer hem, sen får jag se vart det bär;) det endra jag riktigt hunnit sakna är pannkaka...Även att jag inte haft afte sen jag började..lite intressangt!

Just nu sitter jag och äter qunioagröt med Soyamjölk, äpplen och kanel. och ska snart ut på morgonpromenad..Sen blir det stekning i parken..Min kära rumsvän kom hem vid 06.00 tiden imorse efter en fest hon vart på, så jag tror inte att hon är så pepp på att följa med.. Men ska träffa Aliisa och Louise vid 12-tiden..

Jag fick tre vänförfrågningar på Fb igår som var underhållande..
1. Alkisgänget som alltid sitter utanför Lidl här i Troyes hund?
2. En man från Ryssland som har aktiviteter och intressen:Tjejer som vill ha samlag
3. En man från brunnflo, som anser sigsjälv att han har gått livets hårda väg, 50 år och ser ut som en knutte.

Hmmm.. svårt val detta?
...no

Ikväll är det Goodbye Party hos Agrita Buholde och Kitija Karlsone. Ska bli riktigt roligt!:)
 
Gjorde min bestälning till F-C igår, det blev:

fjällräven Regnbyxor
fjällräven Väska(så snygg)
fjällräven väst
fjällräven t-skirt
Överdrag till ryggsäck
Meal kit
Pannband



En bild från i sommaras då vi var på cykelsemester! Jag saknar familjen!

Speciellt Limpzon-Coveze


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh kakan! vilken fin bild det där är på dig! katten ser så mjuk ut?=)jag saknar dig med lillasyster! vad himla kul att du får jobba på fjällis i sommar med! lyxigt!=) pusspuss limpzon

2011-05-29 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0