försäsong i oh-rey!

packar och ser fram emot en trevlig försäsongsresa! ska bli så kul! hela gänget samlat i en lägenhet vid torget, kan inte bli bättre? Östlund ändrade sig i sista stund och valde att följa med, ännu lever gubben vår<3
Synd bara att det är 1 nerfart som är öppen, i kära duved, så det lär inte bli mycket skidåkning. men det är ju bara början!
ikväll står bygget på schemat.får se vad de har att erbjuda kvällen till ära.

Men blev riktigt ledsen i ögat då jag hörde att min själsfrände josefin ska opereras i helgen och inte ska vara hemma, utan i östersund i helgen. jefvla höft-arn!

håller just nu på med intervjufrågot till min b-uppsats, intervjun med Karin.N Åre-trafikhandläggare ska äga rum i metropolen Järpen på måndag kl 14.00. Karin.N som även informerade om att det skulle förekomma fika den dagen, jag gillar redan Karin.N.

kaffe då man får oväntat besök? jag bjöd på skavlan...


baby, I tell you
My heart is freaking out when I held you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0